Učinkovita prenova domovanj žrtvam poplav

Zanimiva oddaja, ki pomaga ljudem v stiski.

Verjetno ste gledali vsaj eno oddajo, kjer ekipa strokovnjakov izbranemu gospodinjstvu ob spremstvu televizije popolnoma preuredi stanovanje. Ali pa oddajo, kjer eno gospodinjstvo preureja domovanje drugemu.

Zakaj se torej ta oddaja razlikuje od drugih?

Mogoče zaradi tega ker je odličen spoj reklamiranja podjetij, ki proizvajajo gospodinjske aparate, svetila, izolacijske materiale … bank, zavarovalnic … in ljudi, ki jim je pomoč resnično potrebna, saj jim rešuje eksistencialne probleme, ki so (v tem primeru) nastopili zaradi naravnih nesreč. V določenih oddajah celo nudijo pomoč otrokom iz najbolj ogroženih družin tako, da jim omogočijo popravilo zob, obisk bazena, kupujejo obleke in podobno. Za nameček družine na koncu dobijo tudi ček za določeno vsoto denarja in zavarovanje hiše ali stanovanja pred vsemi nevšečnostimi, ki se lahko zgodijo v enem letu (poplave, požar …).

Torej, dober primer usklajevanja podjetij, ki svojo prepoznavnost gradijo z družbeno koristnim udejanjanjem, mojstrev, ki neutrudno delajo na terenu, in družin, ki so po poplavah ostale brez strehe nad glavo ali pa živijo v ekstremno slabih pogojih, včasih tudi brez vode v domovanju.

Sinergija, ki na omogoča izvedbo energetsko in estetsko prenovljenega objekta, reklamo za udeležena podjetja in solze sreče v očeh ljudi, katerim se znova vrača vera v boljšo prihodnost. (Oddaja Radna akcija, TV Prva)