• Facebook
  • INFORMA ECHO
    • Kaj delamo
    • O Pozitivni energiji
    • Tim
    • Reference
      • 2009-2017 / Mercator Tehnika
      • 2006-2017 / Ministrstvo za zdravje
      • 2006-2014 / HSE
      • 2013 / Petrol
      • 1998-2014 / Danfoss
      • 2008 / Ariel
      • 1998-2008 / Franck
      • 1995-2008 / AURE
      • 2008 / British Council
      • 2008 / Gebrueder Weiss
      • 1996 – 2005 / Femtolasers
      • 2006 – 2008 / ELES
      • 2002 – 2008 / Geoplin
      • 2007-2008 / Gorenje
      • 2003-2008 / SEL
      • 2007 / PR Društvo Slovenije / Slovenian Society for PR
      • 2005 / Eko sklad
      • 2003 / Nova banka
      • 2002 / Coca Cola
      • 1997-2001 / Bank Austria
      • 2000 / Hauska & Partner
      • 1998 / Zavarovalnica Triglav
      • 1994-1996 / Meblo Jogi
      • 1995 / Reuters
      • 1995 / The Economist
      • Vse reference
    • Poslanstvo
    • Vizija
    • Zgodovina
Pozitivna Energija
  • Ekosistem ravnanja z energijo
  • Moj dom
  • Mobilnost
  • Osebna energija
  • Zanimivo
  • Arhiv
    • Nasveti, intervjuji
    • Novice
    • AKCIJE
      • Vreme v evrih 2
      • Vreme v evrih 1
      • Toplotne črpalke
        • Zakaj izbrati toplotno črpalko
        • Kako izbrati pravo toplotno črpalko
        • Primeri dobre prakse
          • Štajersko-savinjska / Regija 3
            • Primer 2 / Regija 3 / 170 m2
            • Primer 1 / Regija 3 / 160 m2
      • Delitev stroškov
        • Primeri dobre prakse
        • Zakonska obveznost
          • Energetski zakon
          • Obveznosti, ki jih morajo izpolniti lastniki stavb
        • Prehod na nov način delitve stroškov za toploto
        • Postopek uvedbe
        • Delitev stroškov
          • Delitev stroškov za toploto za ogrevanje
          • Delitev stroškov za toploto za pripravo tople vode
        • Skupna toplotna oskrba
        • Pogosta vprašanja
    • KORISTNO
      • Učinkovita raba energije
      • 200 nasvetov
        • Ogrevanje stanovanja
        • Ogrevanje sanitarne vode
        • Hlajenje in prezračevanje
        • Osvetlitev
        • Kuhanje
        • Hlajenje hrane
        • Pomivanje
        • Pranje in sušenje perila
        • Zabava in delo / Standby
        • Ravnanje z odpadki
        • Ravnanje z vodo
      • Delitev stroškov
        • Vprašanja in odgovori
      • Biti EKO
      • Klimatske naprave
        • Izračun moči klimatske naprave
        • Varčevanje
      • Obnovljivi viri energije
      • Kaj je pravzaprav energija?
      • Subvencije Eko sklada
  • Search
  • Menu Menu
You are here: Domov1 / Mreža SINERGIJA2 / Članstvo3 / Srečanje članov Mreže Sinergija4 / 2009 / Prvo srečanje članov Mreže Sinergija
  • Srečanje članov Mreže poslovno-družbene koristnosti Sinergija / 2009

1. srečanje članov Mreže poslovno-družbene koristnosti Sinergija

V torek, 16. junija 2009 je agencija Informa Echo, ki je pobudnik in upravljalec mreže Sinergija ter upravljalec kampanje Energija si, bodi učinkovit, v multimedijski konferenčni dvorani družbe Telekom Slovenije pripravila prvi delovni sestanek članov Mreže družbeno-poslovne koristnosti Sinergija.

Člani in svetovalci mreže Sinergija so se seznanili z minulimi, že izvedenimi akcijami  ter usmeritvami za novo obdobje, ki so povezane z učinkovitim ogrevanjem in hlajenjem ter zmanjševanjem stroškov pri ogrevanju, spremljanjem porabe,  rabo zemeljskega plina za ogrevanje, pravilnim odlaganjem varčnih sijalk in energetsko učinkovitimi računalniki.

  • Prihrani do 30 % energije s pranjem pri 30 °C
  • Prihrani do 50 % pri računu za električno energijo
  • Znani obrazi svetujejo
  • Izračunaj svoj CO2 odtis
  • Prihranite energijo pri ogrevanju doma

Na sestanku je sodelovalo 34 predstavnikov iz 26 podjetij – sedanjih in potencialnih članov mreže Sinergija. Člani, ki so sodelovali v akcijah 3. vala kampanje so ob tej priložnosti prejeli priznanja za svoj prispevek k ozaveščanju in spodbujanju k učinkoviti rabi energije.

Logo_PorabimanjAPP_energetski-svetovalec

Preverite koliko lahko prihranite pri ogrevanju, klimatizaciji, električnih napravah in osebnem prevozu.

PREVERITE PRIHRANKE

  • Preverite možne prihranke / Porabimanj – energetski svetovalec
  • Preberite katerega / 200 nasvetov – učinkovita raba energije
  • Spremljajte FB novice
  • Članstvo
    • Člani Mreže Sinergija
    • Načela delovanja mreže Sinergija
    • Ugodnosti za člane mreže Sinergija
    • Pristopna izjava
    • Srečanje članov Mreže Sinergija
      • 2010 / Drugo srečanje članov Mreže Sinergija
      • 2009 / Prvo srečanje članov Mreže Sinergija
  • Varuhi energije
  • E-glasila mreže Sinergija
  • Nagrade
    • Nagrada Horus
Jure Varčun in Eneja Varčun / Porabimanj INFO / Ilustracija: Branko Baćović Preveri orihranke ri energiji / Porabimanj INFO / Ilustracija: Branko Baćović

Spremljaj koristne izkušnje pri ravnanju z energijo in pri osebnem razvoju.

Jure Varčun - Prijava na novice / Pozitivna energija / Ilustracija: Branko Baćović
Prijavi se na novice

Všečkaj nas na Facebooku

Spremljaj nas na YouTube kanalu

https://www.youtube.com/watch?v=mJ5o4CjBXb0&t=43s

5 ukrepov, da elektr. ne trošimo brez potrebe / Prenesi↓

AGENCIJA


Logo Informa Echo / Design: Branko Baćović
Agencija za integrirano kmuniciranje.

Lastnik blagovnih znamk:
- Pozitivna energija
- Sinergija
- REUS
- Porabimanj
- Spend.lessS

KONTAKT


Informa Echo, d.o.o.
Na Korošci 15
1000 Ljubljana
M: +386 31 688 423
E: rajko.dolinsek[at]informa-echo.si

PRIPOROČAMO


Logo Porabimanj - energetski svetovalec
Energetski svetovalec

Logo Porabimanj - INFO
Nasveti
© Copyright - Pozitivna Energija - Enfold WordPress Theme by Kriesi
  • Raziskava REUS
  • Mreža SINERGIJA
Scroll to top
Upravljanje piškotkov
Za optimizacijo vašega spletnega mesta in naših storitev uporabljamo piškotke.
Obvezni Always active
Obvezni piškotki so tisti, ki jih spletišče potrebuje za pravilno delovanje.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistika
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. Piškotke za statistiko obiska potrebujemo, ker želimo vedeti, kje se naši obiskovalci zadržujejo, katere od posameznih vsebin so najbolj obiskane in od kod prihajajo obiskovalci na naše spletišče.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Nastavitve
{title} {title} {title}